Gårdagen och dagen

Jag älskar de få kommentarer jag får. Jag önskar att dom vore fler. Dom får mig alltid på glatt humör! Tack. Ni är fan bäst!

Igår var Sarah och jag på jobbet och fyllde upp och gjorde om i garderoberna. Jag trodde att det skulle ta en och en halv timme ungefär. Jag hade så fruktansvärt fel. Vi spämplade in 19.45 och stämplade ut 23.05. Det tog alltså tre timmar och tjugo minuter. Även fast det låter som att jag klagar så gör jag absolut inte det! Lite extra pengar säger jag aldrig nej till. Trots att jag missade min "depressionsglass" som jag dock trodde att jag skulle få när jag kom hem men aldrig fick. Jag blev faktiskt lite ledsen.

Fast nu kan jag ju i och för sig tigga till mig en sån här eller liknande till nästa gång istället! Nårga jordgubbar också hade inte suttit fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback