Wipe your lipstick across my mirror

Hej allihopa!

Har ni haft en bra helg? Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om min.. Förutom att träffarna med luciagänget har varit fantastiska! Det är så mycket roligare än vad jag förväntade mig och alla kommer verkligen överens med varandra. Vi har alltid så himla roligt! 
 
Eftersom jag fick godkänt på min uppkörning i fredags och Sarah tog körkort(!!!) frågade några vänner om vi ville följa med dem till O'learys och äta middag. Ingenting var planerat utan vi fick förfrågan sent på kvällen. Då vi inte hade bokat var det svårt att få ett bord med det löste sig och vi fick i oss lite mat. Jag tog det lugnt och var hemma tidigt. Skulle ju träffa luciagänget på lördagen vilket betydde tidig uppstigning!

Lördagen spenderade jag först i Piteå och sen när vi var färdiga där åkte Sarah och jag till Boden. Där väntade Amanda och vi bestämde oss för att göra oss i ordning och gå ut. Vi hade jätteroligt men jag var gode trött när jag vaknade upp på söndagen.

Amanda och jag i lördags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback