When the dark times comes, I will think of the light

Nu var det alldeles för länge sen jag skrev på den här bloggen. Jag har faktiskt främst fokuserat på Luciabloggen den senaste tiden vilket har resulterat i att den här har stått still. Fast det är slut med det nu! Jag har endast en vecka kvar tillsammans med luciagänget. Det känns tråkigt. Väldigt tråkigt. Men jag måste tänka positivt! Även fast det är svårt. Det här är en upplevelse och en erfarenhet som jag, trots att jag inte blev Lucia, inte skulle byta bort för allt i världen. Allt vi har sett, alla människor vi har träffat och allt vi har gjort har varit otroligt roligt och självklart något som jag aldrig kommer att glömma. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback