I have nothing if I don't have you

Igår var en jättebra dag. Vi hade en kort dag med luciagruppen för att kompensera upp lördagen vilket var ganska skönt. När jag kom hem var jag tvungen att ta en powernap för att orka hålla mig vaken hela kvällen. Eller snarare för att vara säker på att jag inte skulle somna på bion som vi skulle gå på senare. Vid 16-tiden kom Sambolambons familj på hans mammas sida över på middag. Vi hade en jättetrevlig stund tillsammans och sedan bar det iväg till bion. Vi såg Breaking Dawn Del 2 som var otroligt jäkla bra! När den var klar åkte jag till Josefine. Jag blir alltid lika glad när jag träffar henne! När vi jobbar olika tider så ses vi inte så mycket vilket typ dödar mig. Vi som sågs varje dag förut?! Det positiva är i alla fall att det blir mer värdefullt när vi väl ses. Fast jag hade ändå gärna setts oftare. 

Jag avslutade kvällen tillsammans med Sambolambon, filmen Bortspolad och en Ben & Jerry's. De fina blommorna på bordet köpte jag innan middagen. Ville att det skulle se extra fint ut när hans familj kom förbi!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback