Bortom meningslösheten väntar meningen

Idag klev jag upp tidigt för att hämta Sambolambons tvätt nere i tvättstugan. Sedan dess har jag ätit frukost, försökt fixa till mitt CV (vilket inte alls går bra) och tittat på TV. Jag tänkte att jag skulle åka in till stan en sväng men jag måste få posten först. För i den ligger det troligtvis ett brev där det står att jag kan hämta ut mitt körkort! Sen har jag ett starkt behov av lite shopping. Det finns dessutom några saker som jag måste köpa. 
 
Nu tänkte jag göra lite nytta här i hemmet. Städa och röja undan lite grann. Någonting måste jag ju göra när jag bara är hemma. Vill verkligen hitta ett dagsjobb nu så att jag slipper sitta ensamen om dagarna och fundera på vad jag ska göra. 
 
En bild jag tog ut genom fönstret för någon vecka sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback