Let's get this party started

Vet ni vad jag just gjorde? Så klart ni inte vet. Jag klickade just hem en potentiell nyårsklänning! Jag vet att det är ganska tidigt, ellej nej det vet jag inte. Varför ska man alltid vänta till den sista sekunden på att hitta något att ha på sig?! Jag har inga direkta planer inför nyårsafton än men det behöver jag inte ha för att kunna bestämma vad jag ska ha på mig. Jag har börjat gilla paljetter allt mer och självklart har klänninen jag beställde paljetter på sig! Den är också väldigt öppen i ryggen. Om den bara sitter bra, blir den perfekt!

Förutom klänningen klickade jag också hem en body. Jag har ägt en body en gång i hela mitt liv och det var när jag gick i sjuan. Den var dessutom turkos. Den jag just klickade hem är svart och utifrån min synpunkt riktigt cool. Plaggen ser ni nedan och båda är från Nelly.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback