Julen är här

I söndags när jag kom hem efter att ha varit på helgens sista visning med luciagänget möttes jag av en syn som gjorde mig glad i hela kroppen. Sambolambon hade nämligen plockat fram både julgran och julpynt! I och för sig hade vi varit och handlat julprylar på lördagen och jag var överlycklig över allt fint vi fick med oss hem. I alla fall så julpyntade vi hela lägenheten i söndags och julstämningen flög som ett rus genom kroppen! Eftersom vi inte har någon snö här uppe än och med mindre än en månad kvar till julafton måste man ju på något sätt fylla vardagen med saker som påminner om julen.

Kommer visa fler bilder senare då jag laddat kameran men just nu får ni endast se vår superfina julgran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback