Nu tar jag tag i det här. På riktigt.

Jag tänker fatta mig kort. När jag tänker på bloggen känns mitt liv som ett frågetecken. Hela jag känns som ett vrak. Därför har jag valt att meddela att jag lägger ner för ett tag. Jag kommer inte skriva tills allting ordnat upp sig, tills jag fått mina rutiner och glädjen för bloggen är tillbaka. När jag väl kommer tillbaka kommer ni få se en helt ny Maria. Designen kommer bland annat se annorlunda ut. Just nu tänker jag bara fokusera på mig själv och det nya kapitel i mitt liv som snart kommer börja skrivas. Glädjen för bloggen måste komma tillbaka och det kommer den inte göra så länge som jag känner mig tvingad till att skriva. När jag vill skriva och gör det för min egen skull - då kommer jag tillbaka. Bra. Då vet ni.

Innan jag avslutar det här och innan ni tror att jag är deprimerad vill jag säga att jag fick jobbet på Telia. Jag är så otroligt jävla glad för det att jag fortfarande vill skriva rakt ut fast jag har vetat om det i drygt en månad. Jag börjar på Måndag och det ska bli helt fantastiskt! Det blir början på något nytt. Något bra. På mitt liv igen. Jag är på väg tillbaka. Det känns i alla fall så.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa bilder gör mig glad. Jag hoppas med hela mitt hjärta att jag får fler likartade minnen. Med samma siffra på lycklighetsskalan och med det viktigaste av allt - Samma människor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback