Än en gång kan rubriker ta sig

Ojojoj, mycket har hänt sedan sist. Så mycket att jag knappt vet vad det är. Lucian är i alla fall slut vilket känns enormt tråkigt. Som tur är kommer vi att träffas igen. Vi har varit med om så mycket tillsammans och jag tycker om alla tjejerna så otroligt mycket. Det har varit en väldigt givande och rolig tid och jag är glad att jag fick vara med om det.
 
Av hela mitt hjärta så vill jag skriva jättemycket just nu men ingenting kommer fram i rätt ord. Jag kanske är för trött? Ska gå och lägga mig om bara en liten stund då jag ska upp tidigt och träna imorgon. Sen blir det julklappshandling!! Har, hör och häpna, bara köpt EN julklapp hittills. Jag har faktiskt lite smått panik över det. Men det är bara att tänka positivt, har ju fyra dagar kvar till julafton! Det är ingen riktig jul om man inte har upplevt julklappshetsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback