100225

Igår = Ingen tid, ingen dator och inget internet. Därmed den dåliga uppdateringen. Förlåt. Dock har det ändå inte hänt någonting märkbart de senaste dagarna. Förutom att igår jobbade Jossan och jag som två svin för att göra klart en NK uppgift som vi hade fått. Lite glass, en bulle och två stora juice glas senare var vi klara. Två stjärnor i himlen till oss var.

Nu håller vi på att installera något program på FEKen och det verkar bara tjorva. Självklart vill jag bara skratta ihjäl mig. Skadeglädje, oh yeah that´s life! Senare blir det tyska och efter det estetiskt. Jag har visst lovat att sjunga.. Vi får väl se hur det går. Nu måste jag hänga med och höra vad Sture säger. Ha en jättebra sista skoldag innan lovet! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback