090915

Jungfrun - Du har under en lång period varit upptagen med meningslösa problem. Försök prioritera bätte.

Vissa tror att horoskop inte är sanna. Jag tror att dom är det, i alla fall ibland. När jag läste det här idag blev jag lite häpen och började tänka efter lite. Det som stod var faktiskt sant. Det är sant. Jag tror att jag slösat tid på att vara sur och förbannad över småsaker. Över saker som egentligen inte kräver så mycket energi. Jag ska ändra på det. Jag ska slösa min energi på något som är värt det istället, något som är stort och inte någon småsak.

Hur är det med er? Tror ni på horoskop?


Kommentarer
Postat av: izzaaaa

ja när det står nått bra! om det är dålig så är det bara svammel ;p haha

2009-09-16 @ 12:51:58
URL: http://iizasofie.blogg.se/
Postat av: Li

vad fick du av Andre? :)

2009-09-16 @ 13:11:57
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv, vi var tillsammans i 3 år och 8 månader :P

2009-09-16 @ 18:33:22
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback