Du gömmer något där under

Idag är det exakt en månad kvar till jul! Längtar ni? Det gör jag. I år ska vi till farmor över julen, där är det alltid så mysigt. Lungt och skönt. Hon har alltid en gran inne som Sara och jag får klä eftersom vi alltid gjorde det när vi var små. Hon gör egen knäck också, hur god som helst. Jag fullkomligt älskar såna traditioner! Hon har alltid två eller fler Aladdin chokladaskar också, vilket får mig att känna mig som om jag var i himlen. Choklad är ju såklart det absolut bästa godiset som finns! Jag vet inte vad som har fått mig att älska choklad så mycket.. Jag tror helt enkelt att jag föddes till att dyrka choklad. Det är samma sak som att folk föddes till att tro på Gud..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback